Ako nakupovať

Prečo nakupovať u nás?

  • Nebojte sa nám zavolať, rozumieme tomu, čo predávame, a radi vám poradíme. Na rozdiel od veľkých eshopov "od detských plienok až po kosačky na trávu" môžeme otestovať funkcie a vlastnosti ponúkaného sortimentu, vieme, ako ho používať a na čo napríklad nie je vhodný... nebojte sa opýtať.
  • Bezplatné vrátenie nepoužitého tovaru do 14 dní od nákupu.
  • Jsme zákazníkmi overený eshop s vlastným skladom tovaru, expedujeme ihneď po prijatí objednávky (alebo platby).
  • Zaručujeme servis a záruku.
  • Tovar vám doručíme domov nasledujúci pracovný deň. Väčšina objednávok je spracovaná o 12:30 a odoslaná v ten istý deň.
  • Viac ako 1000 dodacích miest po celej krajine, kde si môžete pohodlne vyzdvihnúť tovar podľa vlastného uváženia.
  • Cenu dopravy alebo limit pre bezplatnú dopravu ľahko zistíte v nákupnom košíku, kde si môžete vybrať z niekoľkých možností doručenia (na vašu adresu alebo na miesto doručenia).
  • V prípade akýchkoľvek otázok sme vám vždy k dispozícii telefonicky a e-mailom.

     

Zasielanie TOVARU

  • Objednávky na Slovensko zasiela kuriérska spoločnosť GEIS, PPL, DPD a Packeta. Počítejte s dodáním 2-3 pracovní dny.

  • Objednávky přijaté v pracovní dny do 12:30 expedujeme okamžitě, pozdější dle vytíženosti skladu (max následující den).

  • Cena dopravného se zobrazí po kliknutí na "pokračovat" v košíku.

PLATBY ZA ZBOŽÍ

  • Platbu za zboží je možné zvolit - platba na dobírku.

  • Platbu môžete uskutočniť bankovým prevodom. Po prijatí objednávky vám zašleme údaje na vykonanie platby prevodom z vášho účtu. Tovar bude odoslaný až po pripísaní platby na náš účet vo Fio banke: 79002200/2010 pre platby v českých korunách alebo 79792927/2010 (IBAN: CZ4020100000000079792927, BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX) pre platby v €.

  • Najjednoduchší spôsob platby kreditnou kartou online je samozrejme úplne zadarmo. Tovar zaplatený elektronicky sa odosiela okamžite.

  • DARČEKOVÉ POUKAZY - Darčekový poukaz je zasielaný e-mailom. Ak si želáte poslať darčekový poukaz priamo obdarovanému, musíte zaplatiť vopred.

 

Záruka vrátenia tovaru do 14 dní

Občas sa môže stať, že tovar je poškodený alebo s ním z nejakého dôvodu nie ste spokojní a chcete ho vrátiť. Chápeme, že je to pre vás nepríjemné. Samozrejme, že sa radi pokúsime o nápravu, rozlišujeme tieto dôvody:

    • REKLAMÁCIA DODANIE - bol vám doručený poškodený tovar alebo iný tovar, ako ste si objednali.

    • REKLAMÁCIA - Dodali sme vám tovar, ktorý má podľa vás výrobné chyby.

    • VRÁTENIE TOVARU - chcete tovar vrátiť z akéhokoľvek dôvodu (možno sa vám naozaj nepáči).

ZRUŠENIE DODANIA: Je nevyhnutné, aby ste tovar skontrolovali ihneď po doručení, či je v poriadku. Ak sa tak nestane, okamžite nás kontaktujte (do dvoch pracovných dní po doručení, najlepšie e-mailom) a uveďte číslo objednávky a popis alebo fotografiu chyby. Nevyhadzujte tovar a obalový materiál a počkajte, kým sa vám ozveme my alebo kuriérska služba. Vyžiadame si fotografie podľa požiadaviek poisťovne dopravcu, zašleme vám podrobné informácie.

ZÁRUKA: Ak sa počas záručnej doby (zo zákona dva roky, pri niektorých tovaroch výrobca predlžuje záručnú dobu) na tovare vyskytne chyba, ktorú považujete za výrobnú vadu, skontrolujte, či vám bol spolu s tovarom zaslaný aj samostatný záručný list výrobcu. Tento záručný list zvyčajne obsahuje kontaktné údaje autorizovaného servisného strediska. Ak ste ho nenašli, kontaktujte nás a my vám radi zašleme potrebné informácie a postupy. Reklamácie nie je možné uplatniť z dôvodu opotrebovania spôsobeného používaním výrobku. Reklamačný formulár môžete si stiahnuť zde vo formáte PDF. Dodacia adresa je uvedená nižšie, nezasielajte prosím tovar na adresu sídla našej spoločnosti.

VRÁTENIE TOVARU: Radi prijmeme späť akýkoľvek tovar, ktorý ste si u nás objednali a chceli by ste ho vrátiť do 14 dní od doručenia k vám. Musíte nás o tom vopred informovať. Aby sme zabezpečili čo najrýchlejšie spracovanie, zde si môžete stiahnuť formulár vo formáte PDF, ktorý je potrebné vyplniť a poslať na našu adresu. Objednaný tovar potom môžete okamžite odoslať na našu adresu. Prosím, neposielajte tovar späť na dobierku, takáto zásielka nemôže byť akceptovaná. Tovar musí byť kompletný, nepoškodený, nepoužitý a v pôvodnom obale. Nižšie je uvedená adresa na prepravu a osobné doručenie, prosím, neposielajte tovar na adresu nášho sídla.

Pre odoslanie objednaného tovaru na osobný odber a tiež pre vrátenie tovaru nás môžete navštíviť v pracovných dňoch od pondelka do piatku od 10 -17h.

Adresa pre zasielanie reklamácií, vrátenie tovaru alebo výmenu tovaru (možné aj osobné doručenie):

Fulfillment CZ - KIWE
Logistický park P3, Hala H1, boční vchod č.6
Do Čertous 2634/7
193 00 Praha 20
Česká republika